Beoordeling: 7

op 21 september 2018

 

Zou het op prijs stellen als er een factuur bijgevelerd werd met een specificatie van de werkzaamheden.

 

C. Hamslag

 

FietsNED: Het klopt dat u aangeeft dat de factuur niet ontvangen is. Dit is misgegaan. We hebben deze alsnog naar u verstuurd.

 

Beoordeling: 9

op 4 september 2018

 

Prima zoals het nu is, ik ben erg tevreden.

 

Freek Wijma

 

Beoordeling: 10

op 18 augustus 2018

 

Ik vind de service geweldig, korte wachttijd na telefonisch contact, zeer vakkundige monteur, heb verder geen aanbevelingen voor verbetering.

 

Dhr. H. Timmermans

 

Beoordeling: 8

op 13 mei 2018

 

Op Facebook zetten meer reclame maken. Ik kreeg dit van de fietsenmaker door. Daarvoor nooit van gehoord. Maar ben eerlijk en netjes geholpen.

 

H. Brugmans

Beoordeling: 10

op 14 maart 2018

 

Geen verbetering. Zelf positief! Ik werd tegen mijn verwachting nog gebeld door een 2e Fietsenmaker omdat de 1e geen tijd had komende weken. Het telefoontje kwam dus onverwacht en deze fietsenmaker kon zelfs de volgende dag al!

 

Mw. B. Vonke

Beoordeling: 7

op 15 maart 2018

 

Reparatie vond plaats tijdens drukke ochtendroute, liever op zelf gekozen moment door ons. Reparatie op zich verliep prima.

 

N. de bruine

Beoordeling: 8.5

op 17 januari 2018

 

De aangeboden service werd in praktijk meer dan voldoende waargemaakt tot aanbeveling van anderen.

 

C.P. Lingen

Beoordeling: 8

op 3 november 2017

 

Een soort sms service als bij de vorige klant wordt weggereden en de aankomststijd preciezer bekend is dan alleen de periode (tussen x en y).

 

Anne F.

Privacy statement | Algemene voorwaarden | Cookie beleid

Fietsned Portal

Zakelijke service

Partnership

Over Fietsned

Nieuws

Contact