op 14 oktober 2019
op 15 oktober 2019
op 15 juni 2019
op 12 januari 2019
op 30 december 2018.
op 15 december 2018.
op 14 december 2018.
op 10 december 2018.
op 6 december 2018.
op 5 december 2018.
op 3 december 2018.
op 4 december 2018.
op 7 november 2018.
Even een belletje als het wat langer duurt.
Mw. Louwes
FietsNED: Op 7 november 2018 hebben wij u gesproken. We zijn het er helemaal mee eens dat u sneller gebeld had kunnen worden door de monteur.
En zullen dit gaan doorgeven. Fijn om te horen dat de monteur Eddy Pruis u zo goed geholpen heeft met uw onderhoudsbeurt.
op 31 oktober 2018.
Ik vond het optimale service en heel vriendelijk met goede uitleg van de geboden diensten.
Mw. T. de Fijter-v. Kapel
op 23 oktober 2018.
Tijdens het telefoongesprek gaf de dame aan dat ik diezelfde of de volgende dag zou worden gebeld. Uiteindelijk ben ik pas gisteren gebeld.(ongeveer een week later)..
Mw. van der Stek
FietsNED: We hebben inmiddels met u contact opgenomen. U gaf in dit gesprek aan dat u in de veronderstelling was dat er geen voorrijkosten berekend zouden worden. We hebben ter controle nogmaals voor u nagekeken of er een 'fout' op onze website stond vermeld. Dit is niet het geval. Overigens worden er altijd voorrijkosten berekend. Tenzij u kiest voor één van onze abonnementen. In dat geval worden er inderdaad geen voorrijkosten berekend.
Het feit dat u pas na één week teruggebeld bent is juist. Dit betreuren we dan ook ten zeerste. We hebben dit inmiddels aan de betreffende monteur in uw regio doorgegeven. Wel willen we kwijt dat dit te maken heeft met de drukte van reparaties. Tot slot zijn we van mening dat u sowieso sneller teruggebeld had moeten worden. En beschouwen dit dan ook als een incident.
Zou het op prijs stellen als er een factuur bijgevelerd werd met een specificatie van de werkzaamheden.
C. Hamslag
FietsNED: Het klopt dat u aangeeft dat de factuur niet ontvangen is. Dit is misgegaan. We hebben deze alsnog naar u verstuurd.
Prima zoals het nu is, ik ben erg tevreden.
Freek Wijma
Ik vind de service geweldig, korte wachttijd na telefonisch contact, zeer vakkundige monteur, heb verder geen aanbevelingen voor verbetering.
Dhr. H. Timmermans
Op Facebook zetten meer reclame maken. Ik kreeg dit van de fietsenmaker door. Daarvoor nooit van gehoord. Maar ben eerlijk en netjes geholpen.
H. Brugmans
Geen verbetering. Zelf positief! Ik werd tegen mijn verwachting nog gebeld door een 2e Fietsenmaker omdat de 1e geen tijd had komende weken. Het telefoontje kwam dus onverwacht en deze fietsenmaker kon zelfs de volgende dag al!
Mw. B. Vonke
Reparatie vond plaats tijdens drukke ochtendroute, liever op zelf gekozen moment door ons. Reparatie op zich verliep prima.
N. de bruine
De aangeboden service werd in praktijk meer dan voldoende waargemaakt tot aanbeveling van anderen.
C.P. Lingen
Een soort sms service als bij de vorige klant wordt weggereden en de aankomststijd preciezer bekend is dan alleen de periode (tussen x en y).
Anne F.