Beoordeling: 10

op 12 januari 2019

Ik ben vrijdag 11-1-2019 uitstekend geholpen door Ferdie uit NIjmegen. Ik had geen probleem echter alleen een nieuwe Schwalbe achterband.
 
 
J.W. Folkers
 
 

Beoordeling: 10

op 30 december 2018.

De ene keer is een afspraak sneller geregeld dan de andere keer. Binnen 24 uur iemand aan de deur zou een mooie stap zijn.
 
 
Mw. C.M. Jansen
 
FietsNED: Dat een afspraak de ene keer sneller geregeld is dan een andere keer komt met regelmaat voor. 
Indien u binnen 24 uur geholpen wenst te worden kan dat. Hiervoor kunt u een pechhulp overal abonnement voor afsluiten via https://www.fietsned.nl/pechhulp-abonnement-overal. 
 
Met deze abonnementsvorm heeft u altijd binnen 24 een monteur aan huis. 
 
 

Beoordeling: 8

op 15 december 2018.

aankomsttijd op reparatiedag doorgeven. Nu was de afspraak tussen 10-12 uur. Auto kwam echter 12,30 uur. Geen probleem deze keer, maar het zoud de klanttevredenheid verhogen. (2, 1.5 uur wachten is onplezierig) verder geen klachten. Monteur vriendelijk, Fietsband bleek aan 1zijde ernstig versleten. (oorzaak:aanloop) Nieuwe band noodzakelijk,. Monteur had geen tijd, maar zou terugkomen dezer dagen voor opzetten nieuwe band. Zeer kort bezoekje.
 
 
Dhr. A Seijerlin
 
 

Beoordeling: 10

op 14 december 2018.

Super tevreden: fijne monteur, goede communicatie en snelle en effectieve reparatie. Helemaal super!
 
 
Dhr. T. Witlox
 
 

Beoordeling: 10

op 10 december 2018.

Super service van Sietse!
 
 
Dhr. G. Hofstra
 
 

Beoordeling: 3

op 6 december 2018.

De reparateur heeft mij uitstekend geholpen, prima een dikke 9!!!!!! Maar blijkbaar heeft Lidl de garantieafwikkeling aan u overgedaan, en u heeft geen zin  om reparaties onder garanties uit te voeren. Uitermate teleurstellend hoe u getracht heeft onder reparatie uit te komen. 
 
 
Mw. J. Mol
 
FietsNED: Wij kunnen niets anders concluderen dat we deze klacht vooraf beter hadden moeten beoordelen. Normaliter vallen gebreken aan de spaken niet onder garantie. In uw geval heeft u een nieuwe fiets gekocht bij de Lidl waarvan je mag verwachten dat de spaken heel blijven. Bij fietsen die al een paar jaar oud zijn dan valt een soortgelijke klacht meestal te wijten aan gebrekkig onderhoud.
 
 

Beoordeling: 5

op 5 december 2018.

Wachttijd verkorten
 
 
T. Geerse
 

Beoordeling: 9

op 3 december 2018.

Nog meer reclame maken dan weet ik zeker dat de klantenkring blijft groeien.
 
 
Dhr. Dennis Eilander
 

Beoordeling: 10

op 4 december 2018.

Een hele goede service en zeer klantvriendelijke! Uitermate tevreden.
 
Dhr. J. Appels

Beoordeling: 8

op 7 november 2018.

Even een belletje als het wat langer duurt.  

Mw. Louwes

FietsNED: Op 7 november 2018 hebben wij u gesproken. We zijn het er helemaal mee eens dat u sneller gebeld had kunnen worden door de monteur.

En zullen dit gaan doorgeven. Fijn om te horen dat de monteur Eddy Pruis u zo goed geholpen heeft met uw onderhoudsbeurt.

Beoordeling: 9

op 31 oktober 2018.

Ik vond het optimale service en heel vriendelijk met goede uitleg van de geboden diensten.

 

Mw. T. de Fijter-v. Kapel

Beoordeling: 5

op 23 oktober 2018.

Tijdens het telefoongesprek gaf de dame aan dat ik diezelfde of de volgende dag zou worden gebeld. Uiteindelijk ben ik pas gisteren gebeld.(ongeveer een week later)..

 

Mw. van der Stek

FietsNED: We hebben inmiddels met u contact opgenomen. U gaf in dit gesprek aan dat u in de veronderstelling was dat er geen voorrijkosten berekend zouden worden. We hebben ter controle nogmaals voor u nagekeken of er een 'fout' op onze website stond vermeld. Dit is niet het geval. Overigens worden er altijd voorrijkosten berekend. Tenzij u kiest voor één van onze abonnementen. In dat geval worden er inderdaad geen voorrijkosten berekend.

Het feit dat u pas na één week teruggebeld bent is juist. Dit betreuren we dan ook ten zeerste. We hebben dit inmiddels aan de betreffende monteur in uw regio doorgegeven. Wel willen we kwijt dat dit te maken heeft met de drukte van reparaties. Tot slot zijn we van mening dat u sowieso sneller teruggebeld had moeten worden. En beschouwen dit dan ook als een incident.

Beoordeling: 7

op 21 september 2018

 

Zou het op prijs stellen als er een factuur bijgevelerd werd met een specificatie van de werkzaamheden.

 

C. Hamslag

 

FietsNED: Het klopt dat u aangeeft dat de factuur niet ontvangen is. Dit is misgegaan. We hebben deze alsnog naar u verstuurd.

 

Beoordeling: 9

op 4 september 2018

 

Prima zoals het nu is, ik ben erg tevreden.

 

Freek Wijma

 

Beoordeling: 10

op 18 augustus 2018

 

Ik vind de service geweldig, korte wachttijd na telefonisch contact, zeer vakkundige monteur, heb verder geen aanbevelingen voor verbetering.

 

Dhr. H. Timmermans

 

Beoordeling: 8

op 13 mei 2018

 

Op Facebook zetten meer reclame maken. Ik kreeg dit van de fietsenmaker door. Daarvoor nooit van gehoord. Maar ben eerlijk en netjes geholpen.

 

H. Brugmans

Beoordeling: 10

op 14 maart 2018

 

Geen verbetering. Zelf positief! Ik werd tegen mijn verwachting nog gebeld door een 2e Fietsenmaker omdat de 1e geen tijd had komende weken. Het telefoontje kwam dus onverwacht en deze fietsenmaker kon zelfs de volgende dag al!

 

Mw. B. Vonke

Beoordeling: 7

op 15 maart 2018

 

Reparatie vond plaats tijdens drukke ochtendroute, liever op zelf gekozen moment door ons. Reparatie op zich verliep prima.

 

N. de bruine

Beoordeling: 8.5

op 17 januari 2018

 

De aangeboden service werd in praktijk meer dan voldoende waargemaakt tot aanbeveling van anderen.

 

C.P. Lingen

Beoordeling: 8

op 3 november 2017

 

Een soort sms service als bij de vorige klant wordt weggereden en de aankomststijd preciezer bekend is dan alleen de periode (tussen x en y).

 

Anne F.

Privacy verklaring | Algemene voorwaarden | Cookiebeleid

Fietsned Portal

Zakelijke service

Partnership

Over Fietsned

Nieuws

Contact

MijnFietsNED