Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Beste FietsNED klant,
Hoe weet ik of mijn abonnement is geactiveerd?
Antwoord: Zodra je bevestiging in je e-mail hebt ontvangen, dat jouw abonnement verwerkt is, weet je dat je geen actie hoeft te ondernemen en kun je te alle tijden pechhulp inschakelen. Twijfel je hieraan? Neem contact met ons op via telefoonnummer 088- 112 112 3.
Tot wanneer loopt mijn abonnement?
Antwoord: Indien je een bestelling hebt geplaatst via fietsned.nl heb je een doorlopend abonnement. FietsNED pechhulp-abonnementen (alle typen) kunnen na het verstrijken van het eerste jaar te allen tijde schriftelijk worden opgezegd met een opzegtermijn van één kalendermaand.
Ik heb online een abonnement afgesloten. Wat wordt mijn abonnementsnummer?
Antwoord: Als je via Fietsned.nl een pechhulp abonnement hebt afgesloten, begint je abonnementsnummer met 'FN". Het volledige abonnementsnummer staat vermeld in je bestelbevestiging.
Kan ik tussentijds mijn pechhulp abonnement wijzigen?
Antwoord: Je kunt tussentijds van pechhulp-abonnement veranderen door je lopende abonnement op te zeggen en een nieuw pechhulp-abonnement af te sluiten. Het abonnementsgeld over de resterende looptijd van je oude abonnement wordt dan teruggestort.
Kan ik de tenaamstelling van het pechhulp abonnement veranderen?
Antwoord: Nee. Het pechhulp-abonnement is persoonsgebonden en kan niet op naam van een ander worden gesteld. De abonnementhouder die zich wilt afmelden dient schriftelijk een opzegging door te geven.
De nieuwe abonneehouder dient zelf een abonnement via FietsNED.nl aan te vragen.
Zowel de afmelder als de aanmelder ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging van deze wijziging.
Ik twijfel of ik een abonnement bij FietsNED of een fietsverzekering bij Allianz moet afsluiten?
Antwoord:
Baseer je keuze op één van onderstaande situaties.
Situatie 1: Is onderstaand op jou van toepassing? Kies je verzekering bij Allianz
Situatie 2: Is onderstaand op jou van toepassing? Kies je abonnement bij FietsNED
Kan ik met elke fiets gebruik maken van het pechhulp abonnement?
Antwoord:
Niet voor bakfietsen/driewielers. Dit komt omdat onze bussen niet ingericht zijn op grote voertuigen. Voor deze voertuigen kan wel een fietsreparatie aan huis worden aangevraagd, maar geen pechhulp onderweg.
Alle type pechhulp abonnementen zijn persoonsgebonden. De abonnementen zijn dus niet fietsgebonden zoals bij een fietsverzekering tegen schade, diefstal. Raadpleeg de algemene voorwaarden op onze website.
Hoe dien ik een garantieverzoek in voor fietsen van de Aldi en Lidl van het merk Prophete?
Antwoord: Onze organisatie fungeert als tussenpersoon tussen jou en de fabrikant, Prophete die de fietsen verkoopt bij de Lidl en de Aldi. Daarom ontvangen we graag onderstaande gegevens.
Klachtomschrijving
Kopie aankoopbewijs (factuur/kassabon of betaalbewijs)
Typeplaatje
Accunummer
Motornummer
Framenummer
Straatnaam
Huisnummer + toevoeging
Postcode
Plaats
Telefoonnummer(s)
Toelichting aankoopbewijs:
Het aankoopbedrag dient op de factuur te staan;
De naam van de winkel dient op de factuur te staan;
De aankoopdatum dient op de factuur te staan;
Het factuurnummer dient op de factuur te staan.
Toelichting serienummers:
Onze monteurs bestellen onderdelen op basis van de opgegeven serienummers.
Zonder deze gegevens kunnen wij een garantieclaim helaas niet in behandeling nemen. We ontvangen de serienummers graag via een foto als bijlage of alleen geschreven.
(Deze informatie vind je op pagina 1 t/m 4 in het bijgeleverde boekje)
Ik heb een Aldi fiets gekocht in de periode 2011 t/m 2014, kan deze fiets nog gemaakt worden?
Antwoord: In de periode 2011 t/m 2014 heeft de fabrikant MIFA uit Duitsland twee type e-bikes uitgegeven bij de Aldi.
Het betreft hierbij de E-Motion + E-Cult. Indien je één van deze fietsen in je bezit hebt, dan kan in de meeste gevallen de fiets niet meer gerepareerd worden aangezien de fabrikant destijds failliet is gegaan.
Elektronische onderdelen zoals, displays, controllers zijn helaas niet meer te verkrijgen. Accu's zijn mogelijk wel te verkrijgen via onze servicepartner, Zuidewind.
Zuidewind
Onze servicepartner, Zuidewind te Purmerend heeft de apparatuur in huis waarmee zij jouw accu op capaciteit kunnen testen en de oplader op werking.
Je kunt Zuidewind de accu toesturen, samen met de lader. Informeer bij hen naar de verzendmogelijkheden.
Zodra de test is uitgevoerd ontvang je een testrapport en overleggen zij vervolgens met jou wat de mogelijkheden zijn, bijvoorbeeld revisie van de accu of aanschaf van een nieuwe accu of oplader. Indien je besluit hiervan geen gebruik te maken verzenden zij jouw accu en lader uiteraard retour.
De kosten van een accutest bedragen € 35,00 inclusief retourzending. Indien je besluit tot revisie of vervanging van de accu door Zuidewind ontvang je de de kosten van de accutest retour.
Uiteraard kun je de accu en oplader ook tijdens hun openingstijden bij ze langsbrengen. Je kunt echter niet wachten op het resultaat van de test, voor een betrouwbaar beeld hebben zij de accu minimaal 24 uur nodig, bij drukte soms langer.
Voor het testen van de accu gebruikt Zuidewind apparatuur van Batterytester, hiermee kunnen ze bijna alle accu’s testen en krijgen ze een goed beeld van de kwaliteit cq. restcapaciteit. Zij gebruiken zelf meerdere accutesters, ook leveren zij de accutesters aan de fietsvakhandel. Bijbehorende kabels kunnen naar wens en behoefte los worden bijbesteld.
Hoe kom ik te weten of mijn fietsaccu nog te verkrijgen is?
Op hun website kun je de gewenste fietsaccu zoeken. Kom je er niet uit, dan kun hen e-mailen. Vermeld in je bericht de volgende gegevens:
Je wilt graag je accu laten testen -en of deze toe is aan vervanging
Verstuur de accu altijd verzekerd met de volgende gegevens:
Zuidewind Accuservice
Wagenweg 7
1442 BX Purmerend
Vragen?
De afdeling accuservice is geopend en telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 0299 423 500 op maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17:00 uur* en op zaterdag van 10:00 uur tot 15:00 uur*
*gesloten tussen 12:00 en 13:00 uur
Je kunt uiteraard altijd je vragen mailen naar [email protected], Zuidewind streeft ernaar je altijd binnen 24 uur te antwoorden.
Of gebruik Whatsapp: 06 82 150 900. Zuidewind appt terug op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.
Website
Ik wil meerdere bestellingen plaatsen, maar kan mijn bestelling niet afronden.
Antwoord: Het is niet mogelijk om meerdere abonnementen voor bijv. pechhulp af te sluiten in onze webshop. Per persoon mag je maar één abonnement afsluiten. Per locatie kun je wél meerdere abonnementen afsluiten. Wil je meerdere abonnementen afsluiten? Dan dien je per abonneehouder afzonderlijk een nieuwe bestelling te plaatsen.
Er is een verkeerd bedrag van mijn rekening afgeschreven
Antwoord: Stuur een betaalbewijs(bankafschrift) via [email protected] o.v.v. het abonnementsnummer. Na ontvangst van deze gegevens zullen we de betaling controleren en bij onjuistheid corrigeren. Houdt rekening met een doorlooptijd van 7 werkdagen.
Afboeking door STICHTING DERDENGELDEN - BUCKAROO
Antwoord: Ook bij online verkopen zie je steeds vaker een stichting derdengelden. Zo ook bij FietsNED. Het rekeningnummer van onze betrouwbare partner is NL28DEUT0265186439. Deze partij incasseert onze maandelijkse incasso's. Hieronder vindt je wat waardevolle informatie om dit te verduidelijken.
Dat is ter bescherming van de online koper. Die stort zijn geld op de derdengeldrekening. Verloopt de koop naar tevredenheid, dan pas wordt de verkoper betaald vanaf die rekening. Je hebt dus als koper meer zekerheid.
Gaat de leverancier failliet, dan staat jouw geld apart op die derdengeldrekening.
Ook laten veel webshops hun betalingsverkeer afhandelen door een apart bedrijf. Dat is een zogeheten “payment provider”. Zij regelen dat er online betaald kan worden. Is er geld van je rekening afgeschreven door bijvoorbeeld Buckaroo, dan staat er achter de afschrijving voor welk bedrijf dat is gedaan.
Verplichte stichting derdengeld
Er zijn veel voorbeelden van dergelijke stichtingen in Nederland. Notarissen, advocaten en deurwaarders hebben allemaal verplicht een derdengeldrekening. Die rekening staat los van hun bedrijf. Daarvoor hebben ze dan (meestal) een aparte stichting opgericht met bijvoorbeeld een naam als: Stichting derdengelden notaris Y.
Hoe verstuur ik bijlagen per e-mail via iPhone, iPad of iPod touch?
Antwoord: Lees onderstaande handleidingen via Apple support.
https://support.apple.com/nl-nl/HT208481
Programma's om foto's te versturen via e-mail
Beste afmetingen foto's
Tot maximaal 500 pixels breed en in JPG bestanden.
Hoe verstuur ik bijlagen per e-mail via Gmail?
Antwoord: Lees onderstaande handleidingen via Google.
https://support.google.com/mail/answer/6584?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl
Programma's om foto's te versturen via e-mail
Beste afmetingen foto's
Tot maximaal 500 pixels breed en in JPG bestanden.
Antwoord: Binnen 48 uur nadat je van FietsNED een opdrachtbevestiging hebt ontvangen, wordt je teruggebeld via het opgegeven telefoonnummer.
Kan ik na betaling nog van service-product wisselen?
Antwoord: Na betaling kun je niet van enkelvoudige reparatie wisselen. Je kunt de aankoop wel annuleren om vervolgens een nieuwe bestelling te doen. Annuleren van jouw bestelling doe je door het invullen van een herroepingsformulier. Je ontvangt dan een bevestiging van de annulering. Het betaalde bedrag wordt teruggestort. Hierna doe je een nieuwe bestelling. Vraag het herroepingsformulier aan via telefoonnummer 088-112 112 3.
Kan de monteur bij bezoek nog andere reparaties doen?
Antwoord: Dat is alleen mogelijk als de monteur voldoende tijdsruimte in zijn werkplanning heeft om het extra werk uit te voeren. Vermeld dit direct bij aankomst van de monteur. Afrekenen van het extra werk doe je bij de monteur. Dat kan niet cash, niet op factuur, maar alleen per pin.
Kan ik een reparatie-opdracht annuleren?
Antwoord: Je kunt een opdracht annuleren door het contactformulier in te vullen of door telefonisch met de servicedesk contact op te nemen via telefooonnummer 088- 112 112 3. Annuleren kan tot maximaal 48 uur voor bezoek. Het reeds door jou betaalde bedrag wordt dan binnen twee weken teruggestort op je rekening. Bij het niet tijdig doorgeven van een annulering kunnen we de gemaakte kosten in rekening brengen.
Wat kost een kleine servicebeurt?
Antwoord: Servicebeurten worden normaliter uitgevoerd bij nieuwe fietsen binnen 5 maanden vanaf de aakoopdatum. Servicebeurten vallen onder klein onderhoud. De kosten zijn gemiddeld €50,- incl. voorrijkosten, excl. materiaalkosten. Voor bestaande fietsen adviseren we altijd groot onderhoud.
Wat kost groot onderhoud?
Antwoord: Groot onderhoud kan te alle tijden worden aangevraagd. De kosten zijn erg afhankelijk van het type fiets, maar gemiddeld genomen tussen de €60 - 85,- excl. voorrijkosten (tussen de €9,50 tot 16,-)
Bestel hier een onderhoudsbeurt
Wat wordt verstaan onder een onderhoudsbeurt?
Antwoord:
Gewone fietsen
Elektrische fietsen
Hierbij maken we onderscheid in nieuwe fietsen of fietsen die al wat ouder zijn.
Nieuwe fietsen:
Eenmaal per jaar groot onderhoud
Toelichting: we adviseren voor nieuwe fietsen altijd binnen 5 maanden een kleine servicebeurt of eenvoudiger gezegd na 500 km.
Bestaande fietsen:
1 tot 2 x per jaar groot onderhoud"
Mijn reparatie staat er niet bij, wat moet ik doen?
Antwoord: Als de door jou gewenste reparatie niet in de webshop voorkomt, dien dan een reparatieverzoek in door het invullen van het contactformulier. Vermeld hierbij wat voor soort fiets je hebt en wat je graag gerepareerd wilt hebben. Vervolgens maken wij een opdracht aan, en zetten deze uit bij de monteur. De monteur zal dan binnen 48 uur telefonisch met jou de mogelijkheden bespreken en indien nodig een prijsindicatie overleggen.
Wat zijn de voorrijkosten en overige kosten van een fietsreparatie?
Antwoord:
In elke regio in Nederland zijn FietsNED monteurs werkzaam. Gemiddeld genomen zijn de voorrijkosten €12.75. Echter kun je altijd uitgaan van voorrijkosten tussen de €9.50 tot 16,- per opdracht. Dit hangt af of je bijvoorbeeld in de Randstad woont of bijvoorbeeld in Zeeland.
Per reparatie betaal je arbeidsloon dus montagekosten. Je betaald per handeling arbeidsloon wat gemiddeld neerkomt op €60,- per uur, exclusief voorrijkosten.
Toelichting:
Zo zal het vervangen van remmen zal bijvoorbeeld geen uur bedragen, maar zal het vervangen van een compleet nieuw achterwiel wel gemiddeld één uur bedragen.
Repareert FietsNED ook grote voertuigen?
Antwoord:
FietsNED repareert zowel gewone bakfietsen, e-bakfietsen, driewielers van alle merken. Het aanvragen hiervan werkt eenvoudig.
Vul het contactformulier in en vermeld voor de volledigheid het merk en het type bakfiets, eventueel met framenummer. Binnen 48 uur wordt je door de monteur terruggebeld.
Repareert FietsNED ook motors van e-bikes?
Antwoord: Ook deze onderdelen repareert FietsNED. Vul het contactformulier in op onze website en wij zorg ervoor dat je binnen 48 uur teruggebeld wordt.
Hebben jullie monteurs ook alle onderdelen op voorraad?
Antwoord: Onze mobiele bussen zijn compleet uitgerust met een compleet aanbod aan standaard onderdelen zoals fietsbanden, kettingen, remmen, verlichting. Voor specifieke onderdelen kan van tevoren informatie worden ingewonnen via het contactformulier.
Bied FietsNED ook leenfietsen (huurfietsen) aan?
Antwoord: Nee, onze dienstverlening bestaat uit het uitvoeren (garantie) reparaties, periodiek onderhoud voor particulieren en zakelijke opdrachtgevers. Heb je een fiets aangeschaft bij dealer, informeer dan bij je plaatselijke fietsenmaker waar je de fiets hebt gekocht of zij deze service aanbieden.
Kan voor mijn scootmobiel ook bij FietsNED terecht?
Antwoord: Helaas niet. Onze expertise ligt bij het service-en van alle type fietsen, geen scootmobielen. Wel zijn er diverse partijen bij wie u terecht kunt voor een scootmobiel. Raadpleeg Google om de juiste reparateurs te bemachtigen en win vrijblijvend advies in.
Komen jullie ook aan huis?
Antwoord: Onze monteurs komen altijd aan huis of wat jouw voorkeur heeft, op het werkadres. Indien je een reparatie aanvraagt, vermeld dan de locatie van het gewenste bezoekadres.
In welke regio's kan ik geen fietsreparatie aanvragen?
Antwoord:
De regio Zeeland service-en wij wel, maar is vrij inplanbaar. In de praktijk betekent dit de gemiddelde wachttijd voor fietsreparaties ongeveer één tot anderhalve week duurt.
Onze monteurs komen ook niet op alle Waddeneilanden. De reden hiervoor is dat er op deze eilanden voldoende plaatselijke fietsenmakers zijn te vinden.
Reparaties in Duitsland
Wij verlenen géén service aan huis in Duitsland.
Reparaties in België
Wij verlenen uitsluitend pechhulp in België via onze servicepartner VAB. Wel dien je een abonnement te hebben afgesloten voor pechhulp bij FietsNED of bij de VAB. Het is niet mogelijk om een reparatie aan huis aan te vragen voor België.
Kan ik eenmaal ingeroepen hulp annuleren?
Antwoord: Zolang nog geen monteur op weg naar jou toe is, kun je de pechhulp-oproep kosteloos annuleren via het herroepingsformulier. Is de monteur eenmaal op weg naar jou dan kan FietsNED bij voortijdige annulering kosten in rekening brengen. Dat gebeurt echter niet altijd.
Welke fietsmerken repareert FietsNED?
Antwoord: Alle fietsmerken.
Heb ik garantie op reparaties?
Antwoord: Je hebt de mogelijkheid om binnen 3 maanden na uitvoering van de reparatie door een FietsNED monteur, een beroep te doen op het claimen van garantie. Over de garantie voorwaarden lees je meer in onze algemene voorwaarden.
Mijn verzekering heeft een schadeformulier nodig
Antwoord: download het formulier https://www.fietsned.nl/schade-aanmelden en verstuur deze naar Allianz Global Assistance via e-mail [email protected]
Mijn verzekering wilt een schadetaxatie ontvangen
Antwoord: U kunt bij de plaatselijke fietsenmaker een schadetaxatie laten opstellen. Mocht dat voor je niet mogelijk zijn, dan kun je dit via ons contactformulier aanvragen. Vermeld hierbij altijd het polisnummer.
Informeer naar de mogelijkheden via ons contactformulier.
Ontvang ik een factuur voor de verrichte reparaties?
Antwoord: Als je een e-mail opgeeft bij reparatieverzoek, dan ontvang je na afloop van de opdracht binnen 3 dagen een factuur via het opgegeven e-mail adres.
Heb je geen e-mail adres opgegeven?
Antwoord: Dan zal de monteur jou de werkbon laten ondertekenen
Ik heb geen factuur ontvangen
Antwoord: Verstuur een e-mail naar [email protected] o.v.v. jouw volledig adres. Onze servicedesk zal binnen 24 uur een factuur via e-mail sturen.
Waarom verstuurt FietsNED geen papieren facturen?
Antwoord: FietsNED heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Met het oog voor mens en milieu zijn we van mening dat het versturen van papieren facturen niet meer bij de huidige tijdsgeest past.
Mijn abonnnementsgeld is afgeschreven, maar heb geen factuur ontvangen.
Antwoord: Het jaarlijks abonnementsgeld vindt plaats na één jaar in de maand van de oorspronkelijke startdatum. Hierover ontvang je geen factuur. Wel kun je via internetbankieren een factuur uitdraaien voor de eigen administratie.
Ik heb geen toegang tot de FietsNED app
Antwoord:
Mogelijke oorzaken:
Ik heb geen smartphone. Kan ik wel de FietsNED app gebruiken?
Antwoord: Zonder een smartphone kun je niet de FietsNED app gebruiken. Wel kun je de alarmcentrale bereiken via telefoonnummer 088 - 112 11 23.
Kan ik ook gratis gebruik maken van letselschadehulp van DAS?
Antwoord: Ja, indien het letsel dat u heeft opgelopen die het gevolg is van een aansprakelijke derde, kan er gebruik worden gemaakt van letselschadehulp van DAS. Zij kunnen namens u de verzekeraar van de veroorzaker aansprakelijk stellen en namens u de schade ( materiële en immateriële schade) voor u gaan vorderen. Zij zijn bereikbaar op 020-6517215 of via [email protected] om uw zaak aan hun voor te leggen. Meld wél altijd dat u gebruik van hen wenst te maken ivm het pechhulp abonnement dat u heeft bij Fietsned.
FietsNED wordt wekelijks benaderd door bedrijven. Ons marketing team stelt ongevraagde telefonische acquisitie daarom niet op prijs. Heb je als bedrijf interesse om een mogelijke samenwerking aan te gaan met FietsNED, bekijk dan het tabblad 'samenwerking'.
Is er altijd pechhulp beschikbaar?
Antwoord: 24 uur per dag het hele jaar rond, dus ook op zon- en feestdagen is pechhulp beschikbaar.
Hoe gaat FietsNED om met slechthorendheid in geval van pechhulp ondersteuning?
Antwoord: FietsNED biedt slechthorenden de mogelijkheid om eenvoudig en zonder gedoe een pechmelding door te geven.
Dit werkt als volgt. Download de FietsNED app via Google Play store of de Apple app store. Om de app te kunnen gebruiken heb je de volgende gegevens nodig.
Gebruikersnaam: het abonnementsnummer, niet hoofdlettergevoelig
Wachtwoord: mobiel nummer zonder spaties en/of leestekens
Nadat je bent ingelogd kun je eenvoudig pech melden door op 'Start pechmelding' te klikken. Via het menu aan de linkerkant kun je jouw persoonsgegevens inzien.
Wat doet FietsNED?
Via de alarmcentrale neemt FietsNED direct de pechmelding aan, zien we jouw exacte locatie en gaan we een monteur voor je regelen.
Een medewerker van de servicedesk zal je binnen 10 minuten telefonisch informeren hoelang het duurt voordat de monteur ter plekke is.
Kan ik bij pech kiezen tussen reparatie onderweg op repatriëring?
Antwoord: Die keuze heb jezelf niet. De monteur zal altijd in eerste instantie gaan voor reparatie onderweg zodat je weer verder kunt fietsen. Is reparatie niet mogelijk naar het oordeel van de monteur, dan brengt hij je met jouw fiets terug. Indien FietsNED de middelen niet heeft om een monteur te vinden dan schakelen we bij hoge uitzondering een berger in om je naar huis te brengen.
Hoe beeindig ik mijn abonnement?
Antwoord: Een opzegging bij FietsNED dient altijd schriftelijk ingediend te worden. Dit werkt eenvoudig. Verstuur een e-mail naar [email protected] o.v.v. jouw abonnementsnummer, postcode, huisnummer.
Ook kun je de opzegging via post doorgeven. In dat geval verstuur je de opzegging naar onderstaand adres. Postzegel is niet nodig.
FietsNED B.V.
Sectie 3
Afdeling Servicedesk
Antwoordnummer 29
4900 VB Oosterhout
Verkoopt FietsNED fietsen?
Antwoord: Nee. Wij zijn slechts een uitvoerende partij voor reparaties en onderhoud. Onze expertise ligt bij het feit dat we alle type en merken fietsen in Nederland kunnen repareren en onderhouden. Dit maakt ons uniek. Hierdoor kunnen we een goede dekking bieden in heel Nederland. Omdat onze monteurs alle merken fietsen voorbij zien komen, kunt u altijd een objectief advies inwinnen tijdens een fietsreparatie.
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Antwoord: Via de link https://www.fietsned.nl/algemene-voorwaarden
Hoeveel monteurs zijn er aangesloten bij FietsNED?
Antwoord: Ongeveer 110 monteurs
Mogelijkheid tot samenwerking
Om te beoordelen of een samenwerking mogelijk is vragen wij u om onderstaande vragen te beantwoorden:
U kunt de antwoorden doorgeven door deze e-mail door te sturen naar [email protected]
Voorwaarden voor een mogelijke samenwerking
Vanaf 50 stuks fietsen per jaar in combinatie met periodiek onderhoud kunt u een aanvraag indienen.
Momenteel hebben we geen openstaande vacatures. Houd deze pagina goed in de gaten zodra we weer nieuwe vacatures hebben.
Ik ga verhuizen, wat moet ik doen?
Antwoord: Verstuur een e-mail naar [email protected] o.v.v. het abonnementsnummer, oude adres + nieuw adres. Je ontvangt geen nieuwe fysieke pechhulppas als je deze in je bezit heb. Wel een bevestiging van jouw verhuizing.
Wil je toch een fysieke pechpas aanvragen? Bekijk dan de informatie hierover bij het tabblad 'pechpas'.
Ik heb een andere fiets gekocht en ben lid van FietsNED, wat moet ik doen?
Antwoord: Je kan de wijziging doorgeven via het contactformulier. Geef hierbij aan wat het abonneenummer is, framenummer, merk fiets, type model, bandenmaat en eventuele serienummers of foto'van de fiets.
Wat is het e-mail adres van FietsNED?
Antwoord: Het e-mail adres van FietsNED is [email protected] In het hoogseizoen nemen we uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met je op. En in het naseizoen nemen we binnen 24 uur contact met je op.
Ik wil graag mijn rekeningnummer wijzigen
Antwoord: Via [email protected] ontvangen we graag het oude rekeningnummer ter verificatie en het nieuwe rekeningnummer + abonnementsnummer. Indien je het abonnementsnummer niet meer weet, dan volstaat ook de postcode en huisnummer om deze wijziging door te voeren.
Heb je een bericht voor ons of wil je contact? Vul hier je gegevens in, dan nemen we binnen 24 uur contact met je op.