Beoordeling: 8

op 7 november 2018.

Even een belletje als het wat langer duurt.

 

Mw. Louwes

FietsNED: Op 7 november 2018 hebben wij u gesproken. We zijn het er helemaal mee eens dat u sneller gebeld had kunnen worden door de monteur.

En zullen dit gaan doorgeven. Fijn om te horen dat de monteur Eddy Pruis u zo goed geholpen heeft met uw onderhoudsbeurt.

Beoordeling: 9

op 31 oktober 2018.

Ik vond het optimale service en heel vriendelijk met goede uitleg van de geboden diensten.

 

Mw. T. de Fijter-v. Kapel

Beoordeling: 5

op 23 oktober 2018.

Tijdens het telefoongesprek gaf de dame aan dat ik diezelfde of de volgende dag zou worden gebeld. Uiteindelijk ben ik pas gisteren gebeld.(ongeveer een week later)..

 

Mw. van der Stek

FietsNED: We hebben inmiddels met u contact opgenomen. U gaf in dit gesprek aan dat u in de veronderstelling was dat er geen voorrijkosten berekend zouden worden. We hebben ter controle nogmaals voor u nagekeken of er een 'fout' op onze website stond vermeld. Dit is niet het geval. Overigens worden er altijd voorrijkosten berekend. Tenzij u kiest voor één van onze abonnementen. In dat geval worden er inderdaad geen voorrijkosten berekend.

Het feit dat u pas na één week teruggebeld bent is juist. Dit betreuren we dan ook ten zeerste. We hebben dit inmiddels aan de betreffende monteur in uw regio doorgegeven. Wel willen we kwijt dat dit te maken heeft met de drukte van reparaties. Tot slot zijn we van mening dat u sowieso sneller teruggebeld had moeten worden. En beschouwen dit dan ook als een incident.

Beoordeling: 8

op 10 oktober 2018.

Een wat exactere aanduiding van de tijd dat ze komen, mss door op de dag zelf een sms met tijd te sturen.

 

O. van Gusem

FietsNED: We begrijpen dat dit wenselijk is, echter is het voor ons vooralsnog niet mogelijk om exacte tijdstippen aan te geven. Wel geven onze monteurs aan in welk dagdeel de afspraak zal plaatsvinden.

Beoordeling: 10

op 5 oktober 2018.

Geen idee. Ik ben al 100% tevreden.

 

H. Nunen

Beoordeling: 9

op 6 oktober 2018.

Ik zou een gespecificieerde rekening via mijn e-mail ontvangen, maar daar wacht ik nog steeds op. Mij is alleen het totaalbedrag bekend dat ik gepind heb.

 

Mw. A.L. Beijert

Beoordeling: 10

op 4 oktober 2018.

nvt zeer tevreden, aardige en kundige fietsmonteur!

 

Mevr. Nijhuis

Beoordeling: 8

op 4 oktober 2018.

ik dacht dat ik alleen de band moest betalen maar er kwam ook nog een arbeidskosten over heen wat ik niet had verwacht maar verder wel goed en tevreden.

 

A. Pekel

Beoordeling: 10

op 29 september 2018.

Geen opmerkingen. Zowel de contacten als ook de service hebben wij als zeer prettig ervaren.

 

Mw. A. Kappe 

 

Beoordeling: 3

op 27 september 2018.

Ik heb drie keer moeten bellen voor er uiteindelijk een afspraak met een monteur gemaakt werd. Tijdens de eerste twee telefoongesprekken had ik het gevoel met een kluitje in het riet gestuurd werd. De derde keer dat ik belde, kreeg ik een medewerker aan de lijn die mijn klacht serieus nam. Uiteindelijk belde de monteur de volgende al om een afspraak te maken. Bij het nakijken van de fiets bleek de middenmotor stuk en werd er een nieuwe moror besteld. Dit is nu een week geleden , ik ben wel benieuwd wanneer de motor binnenkomt en de fiets gerepareerd gaat worden.

 

Mw. Y. Huizinga

 

FietsNED: We hebben inmiddels contact met u opgenomen. Overigens zien wij dat u eenmaal contact heeft opgenomen. De monteur heeft bij het onderdeel onlangs bij u geinstalleerd. Op het moment dat er speciale onderdelen besteld dienen te worden dan kan het afhankelijk van de leverancier 3 tot 7 werkdagen duren voordat het onderdeel binnen is. Onze monteurs zijn hiervan afhankelijk. We hopen op uw begrip hiervoor.

 

Beoordeling: 4

op 27 september 2018.

wachttijd van 2 uren vind ik teveel.

 

Mw. N. Doesburg

FietsNED: We hebben dit voor u nagekeken. U heeft aan ons een pechmelding doorgegeven, welke uitgevoerd is door één van onze monteur op 26 september 2018. Volgens onze algemene voorwaarden duurt het +-45 minuten duren voordat een monteur of een berger op de bertreffende locatie is. Gelet op het tijdstip was het spituur. Onze monteurs en/of bergingsdiensten zijn dan afhankelijk van het verkeer. We begrijpen dat dit voor u vervelend is, maar dit kan een enkeling voorkomen. 

Beoordeling: 9

op 27 september 2018.

Misschien wat eerder een tijd doorgeven wat betreft planning van reparatie.

 

Mw. B.D. van de Wouw

Beoordeling: 10

op 27 september 2018.

We wonen afgelegen, dus altijd wachten tot we aan de beurt zijn, het is niet anders, de laatste keer was de monteur Marc niet in de buurt en kwam gelijk diezelfde dag!

 

Dhr. Kordaad

Beoordeling: 10

op 25 september 2018.

Is niet nodig, dik in orde zo!

 

Mw. A. Stuker

Beoordeling: 8

op 24 september 2018.

Sneller reageren op de vraag naar een afspraak.

 

Dhr. C.R. Lisse

FietsNED: We hebben uw situatie bekeken. In uw geval bent u inderdaad te laat geholpen. Dit heeft met de drukte te maken gehad. U heeft +-9 dagen moeten wachten voordat uw fiets gemaakt is. We gaan er vanuit dat dit een incident is geweest. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Beoordeling: 10

op 21 september 2018.

In principe niet. Maar...en sms een half uur vooraf zou deservice gebogen.

 

Dhr. P. Busé

Beoordeling: 7

op 21 september 2018.

Zou het op prijs stellen als er een factuur bijgeleverd werd met een specificatie van de werkzaamheden.

 

C. Hamslag

FietsNED: Het klopt dat u aangeeft dat de factuur niet ontvangen is. Dit is misgegaan. We hebben deze alsnog naar u verstuurd.

Beoordeling: 10

op 20 september 2018.

De fietsenmaker uit Knegsel. dhr. Bert van Eeten, was keurig op tijd. Ik heb meende dat er maar 11 van de 15 fietsen aanwezig waren, maar Bert zag er nog twee in de stalling. Dat scheelt weer een hoop herhaalopdrachtenen en extra planning. Top. Klein puntje: een gemonteerd nieuw zadel was niet goed gemonteerd en zat nog los op de zadelstang. Zelf opgelost. Verder top.

 

B2B, anoniem

Beoordeling: 7

op  17 september 2018.

Afspraak op kortere termijn maken en aan de goeie monteur doorgeven!

 

Dhr. PW Uittenbroek

Beoordeling: 8

op  17 september 2018.

Ik zou het niet weten. Prima ervaring op gedaan.

 

Mw. van der Mast

Beoordeling: 8

op  8 september 2018.

Het rayon van de medewerker is erg groot waardoor de mogelijkehden om een afspraak te maken wat beperkt was.

 

Lydia van de velde

Beoordeling: 10

op  8 september 2018.

Heb geen ideeen verder. Het was goed.

 

Dhr. Verschuren

Beoordeling: 6

op  8 september 2018.

Ik doe geen aanbevelingen. Iedereen moet zelf weten wat ze willen. Als het me gevraagd wordt, dan zal ik zeker fietsned aanraden.

 

Dominque V.

Beoordeling: 6

op  6 september 2018.

In het verleden werd ik geholpen in de fietsned bus wat een goede service was nu moet je na reparatie de fiets weer opalen als de plaats ver van je verbrlijf locatie is is dat vervelend.

 

Dhr. Verschut

Beoordeling: 10

op  6 september 2018.

Direct online een afspraak inplannen.

 

H.J. Cornet

Beoordeling: 10

op  6 september 2018.

jullie service is al helemaal top!! dus ik heb geen verbeterpunten!

 

Dirk bosman

Beoordeling: 9

op  5 september 2018.

Reparatie aan huis toevoegen

 

Willem H.

 

FietsNED: 05-09-2018

We hebben inmiddels met u contact opgenomen en toegelicht dat FietsNED ook reparaties aan huis geeft.

Beoordeling: 9

op  4 september 2018.

Prima zoals het nu is, ik ben erg tevreden

 

Freek Wijma

Beoordeling: 10

op  4 september 2018.

Meer spullen op voorraad in de bus.

 

Charlotte

Beoordeling: 5

op  4 september 2018.

Nooit teruggebeld.

 

Mw. van lieve

 

FietsNED: 05-09-2018

We hebben inmiddels met u contact opgenomen. 

Beoordeling: 7

op  4 september 2018.

Ik zou het niet weten.

 

L. Vreman

Beoordeling: 8

op  3 september 2018.

Fietsenmaker van FietsNED kon ons niet vinden, daardoor duurde het (veel) langervoor we geholpen waren. Dit ondanks gebruik van de app van fietsned waarin de locatie automatisch via mijn gsm doorgegeven werd. Misschien beter op elkaar afstemmen?

 

Mevrouw Simons

Beoordeling: 10

op  3 september 2018.

Geen, zeer tevreden met hoe snel ik antwoord kreeg op mijn vragen en daarna afgesproken kon worden voor onderhoud. Onderhoud zelf was tot volle tevredenheid (fies rijdt als een zonnetje),monteur was op tijd. Er was geen enkel probleem dat het merk relatief onbekdn is, en de prijs was zelfslager dan van tevoren was aangegeven. Als ik uberhaupt iets moet noemen, zou ik zeggen dat de geaccepteerde betaalmethode nergens op de website te vinden is. In de algemene voorwaarden las ik dat contant vereist is, echter van de monteur begreep ik dat alleen pinnnen toegestaan is(contant juist niet,zodat de mobiele monteurs niet met grote hoeveelheden geld op pad zijn. Het zou kunnen helpen om onderaan de website icoontjes van geaccepteerde betaalkaarten (maestro en wellicht credit cards) te tonen.

 

Dhr. F.K.H. Lodewijks

Beoordeling: 8

op  3 september 2018.

Sneller helpen. 1.5 uur moeten wachten maar verder wel gratis geholpen ter compensatie.

 

W.A.H. van Gestel

Beoordeling: 4

op  31 augustus 2018.

Helderheid in kosten

 

Pim de Hoogh

Beoordeling: 9

op  26 augustus 2018.

Het is goed alleen de klantenservice zou beter geinformeerd moeten zijn als het om aboonnementen gaat.

 

Christel Hooghuis

Beoordeling: 7

op  9 augustus 2018.

De klant goed informeren en op de hoogte houden. Ik zit nog steeds te wachten op een bericht omdat de reparatie niet helemaal gelukt is. Een berichtje dat het iets langer gaat duren zou fijn. En niet dat je als klant zelf weer moet gaan informeren.

 

Jeroen Polman

Beoordeling: 5

op  7 augustus 2018.

het duurt een beetje lang tot ze komen war ze repareren.

 

P. Jozefszoon

Beoordeling: 7

op 2 augustus 2018.

Erg lang op mijn bestelde oplader moeten wachten, bijna een half jaar. Service was wel goed, een leen oplader gekregen.

 

B.  Bloemhard

Beoordeling: 6

op 12 augustus 2018.

Ik heb meer dan 1,5 uur moeten wachten, terwijl ik nog 80 km moest fietsen, terwijl het al iets van half twee was. Ik had ook gezegd. dat we nog een eind moesten fietsen(naar Doornspijk) Dus wij kwamen pas om half tien 's avonds op onze bestemming aan. Dat vonden we niet echt fijn.

 

J.J.M. van der Schaik

Beoordeling: 5

op 12 augustus 2018.

Ik heb meer dan 1,5 uur moeten wachten, terwijl ik nog 80 km moest fietsen, terwijl het al iets van half twee was. Ik had ook gezegd. dat we nog een eind moesten fietsen(naar Doornspijk) Dus wij kwamen pas om half tien 's avonds op onze bestemming aan. Dat vonden we niet echt fijn.

 

J.J.M. van der Schaik

Beoordeling: 8

op 21 augustus 2018.

Te weinig gebruik van gemaakt, was voor de eerste keer. Maar tevreden.

 

A.P.C. van Bunschoten

Beoordeling: 10

op 18 augustus 2018.

Ik vind de service geweldig, korte wachttijd na telefonisch contact, zeer vakkkundige monteur, heb evrder geen aanbevelingen voor verbetering.

 

Dhr. H. Timmermans

Beoordeling: 10

op 15 augustus 2018.

Ik heb geen verbeterpunten. Alles is erg snel en uitermate goed afgehandeld en de medewerkers zijn zeer vriendelijk.

 

Dhr. Dominius

Beoordeling: 9

op 15 augustus 2018.

Goede service, ook voor andere merken zoals Stella fietsen

 

Mw. Van Duin

Beoordeling: 9

op 4 augustus 2018.

Ik zou het 't niet weten! Liever geen contact i.v.m. vele bellers en mailers!

 

G.J. Frederiks

Beoordeling: 10

op 4 augustus 2018.

Kan me voorstellen dat het haast onmogelijk is om alle soorten buitenbanden in de bus te hebben, maar anders had ik ook meteen mijn buitenband laten vervangen.

 

Mw. De Korte

Beoordeling: 9

op 28 juli 2018.

Prima geregeld zo!

 

Dhr. Charlois

Beoordeling: 7

op 21 juli 2018.

De enige in de buurt is in Knegsel Das wel 40km verder. Wij wonen in de Mortel

 

Mw. A. Loefen

Beoordeling: 8

op 18 juli 2018.

30 minuten wachten op de monteur is redelijk maar hoe sneller. Hoe beter.

 

W. K. de Rijke

Beoordeling: 10

op 12 juli 2018.

Meer advertentie in locale buurt ik hoorde over jullie van een vriendin.

 

Mw. L. van der Valk

Beoordeling: 8

op 12 juli 2018.

Ik moest heel lang wachten, en aan de telefoon een paar x uitleggen waar ik was, ik werd terug gebeld en moest het opnieuw uitleggen. Daarna nog een x terug gebeld en toen gebruikten ze mij thuis postcode als postcode waar ik zou staan. Maar toen Eddy er was, super geholpen! Vriendelijk en snel.

 

I.L. Schaap

Beoordeling: 9

op 9 juni 2018.

Geen verbeterpunten. Zou het niet weten

 

G. F. Lopez

Beoordeling: 8

op 9 juni 2018.

Service was zeer naar wens

 

L. Cino

Beoordeling: 10

op 8 juni 2018.

Every aspect of the service and personal attention is 100% satisfactory

 

Dhr. M. Davids

Beoordeling: 10

op 8 juni 2018.

Every aspect of the service and personal attention is 100% satisfactory

 

Dhr. M. Davids

Beoordeling: 9

op 7 juni 2018.

Ik was heel blij dat ik geholpen kon worden maar het wachten was nogal lang het kan ook aan mij gelegen hebben met het doorgeven van het adres. Ik zal proberen om de volgende keer (hoop dat het niet meer nodig is) de coordinaten door te sturen.

 

Dhr. F. Bartels

Beoordeling: 9

op 3 juni 2018.

Ik ben zeer tevreden over de snelheid, dat ik ben geholpen.

 

O. Simone

Beoordeling: 10

op 3 juni 2018.

Het was mijn eerste ervaring. De monteur is een serieus zoekende vakman gebleken. Ook zijn vriendelijkheid trof mij. Na dat het euvel eerst niet gevonden werd, kwam hij op mijn verzoek terug en betoonde zich vernuftig genoeg om een oplossing te vinden. vandaag heb ik 15 km gefiets met ik gisteren nog een "spookfies' noemde. hartelijk dank.

 

Dhr. Y. Braat

Beoordeling: 10

op 17 mei 2018.

De service met uw monteurs van FietsNED die ik de afgelopen jaren ervaren heb is uitstekend. Ook de telefonische behandeling was altijd zeer correct en vriendelijk. De reparatie van vandaag kon niet worden verholpen, maar de monteur heeft aangegeven wat het defect was en heeft mij met fiets thuis afgezet. Complimenten daarvoor.

 

Dhr. K. P. M. Broeckhuijs

Beoordeling: 10

op 17 mei 2018.

Geen opmerkingen, de service was snel en goed.

 

W. Nouwens

Beoordeling: 8

op 13 mei 2018.

Op Facebook zetten meer reclame maken. Ik kreeg dit van de fietsenmaker door. Daarvoor nooit van gehoord. Maar ben eerlijk en netjes geholpen.

 

H. Brugmans

Beoordeling: 10

op 11 mei 2018.

Het was de eerste keer dat ik kennis maakte met FietsNED maar ik zou het zo weer doen. Was erg verrast door de goede service. Ook heel goed uitgelegd gekregen welke werkzaamheden er waren verricht en uitleg over de bijbehorende kosten.

 

Dhr. C.M.M. van Uffelen

Beoordeling: 10

op 5 mei 2018.

Alles goed georganiseerd Vakkundige service en vooral vriendelijk Goede communicatie Top.

 

Dhr. P. Cornelissen

Beoordeling: 9

op 4 mei 2018.

Alles goed georganiseerd Vakkundige service en vooral vriendelijk Goede communicatie Top.

 

Dhr. V. Lodewijks

Beoordeling: 8

op 6 april 2018.

Een 8 is toch prima?!

 

Dhr. W. van der Steen

Beoordeling: 9

op 2 april 2018.

Misschien wat meer bekendheid over de site en over de service die ik in mijn geval uitstekend zou noemen. Dat het ook voor alleenstaande ouderen fijn is dat als je pech hebt of een reparatie behoeft dat FietsNED 'n uitkomst kan zijn

 

Mw. T.L. van Brake

Beoordeling: 10

op 2 april 2018.

Geen aanvullingen

 

Mw. C. Vught

Beoordeling: 8

op 2 april 2018.

contact was te kort om verbeteringen voor te stellen.

 

Maria de Lange

Beoordeling: 7

op 15 maart 2018.

Reparatie vond plaats tijdens drukke ochtendroute, liever op zelf gekozen moment door ons. Reparatie op zich verliep prima.

 

N. de bruine

Beoordeling: 10

op 14 maart 2018.

Geen verbetering. Zelf positief! Ik werd tegen mijn verwachting in nog gebeld door een 2e Fietsenmaker omdat de 1e geen tijd had komende weken. Het telefoontje kwam dus onverwacht en deze fietsenmaker kon zelfs volgende dag al!

 

Mw. B. Vonke

Beoordeling: 9

op 10 maart 2018.

Gewoon zo door gaan super!

 

Mw. W.I. Vledder

Beoordeling: 8

op 6 maart 2018.

dit was de 1e keer hartstikke goed

 

Dhr. O. Zegers

Beoordeling: 8

op 21 februari 2018.

directe reparatie na melding, eventueel leenrollator inzetten

 

A. de Vliert

Beoordeling: 8

op 21 februari 2018.

Ben heel tevreden dus heb geen suggesties...

 

Mw. Erna Hofman

Beoordeling: 9

op 18 februari 2018.

Geen idee, prima zo.

 

Dhr. Van den Keuvel

Beoordeling: 10

op 7 februari 2018.

Op voorhand op webstite zichtbaar maken op welk moment er nog ruimte is om de fiets te komen maken.

 

Mw. A. de Veen

Beoordeling: 9

op 4 februari 2018.

Als ze een tijd Door geven dat ze er zijn en die tijd niet halen dan eventjes een belletje

 

R. de Jonge

Beoordeling: 10

op 1 februari 2018.

Weet zo niet of er nog iets te verbeteren valt, was mijn eerste keer dat ik gebruik maakte van fietsned, en was een goeie eerste ervaring met fietsned.

 

Mw. Corry Mingelen

Beoordeling: 8.5

op 17 januari 2018.

De aangeboden service werd in praktijk meer dan voldoende waargemaakt tot aanbeveling van anderen.

 

C.P. Lingen

Beoordeling: 9

op 22 januari 2018.

Ik zou het op dit moment niet weten, maar voor mij was het allemaal positief

 

Dhr. C. van der Schaap

Beoordeling: 9

op 12 januari 2018.

Het was voor mij de eerste keer en alles was tot volle tevredenheid

 

D. van Dijk

Beoordeling: 10

op 7 januari 2018.

Het was al super, dus ik heb geen suggesties

 

Dhr. L.S. Faber

Beoordeling: 8

op 3 november 2017.

Een soort sms service als bij de vorige klant wordt weggereden en de aankomsttijd preciezer bekend is dan alleen de periode(tussen x en y)

 

Anne F.

Beoordeling: 5

op 17 november 2017.

Door sneller te reageren/dagen moeten wachten

 

A.J. Vriends

Beoordeling: 10

op 25 november 2017.

Niks, het is al perfect. Snel contact en super service!

 

Mevr. Platscheart

Beoordeling: 10

op 1 december  2017.

Niet, gaat perfect

 

Anne F.

Beoordeling: 7.5

op 10 oktober 2016.

 

Afgelopen donderdag 6 oktober 2016 hebben wij onze Gazelle e-bikes een eerste servicebeurt gegeven uitgevoerd door Fietsned Peter van Essen.

Beoordeling: 8

op 04 oktober 2016.

Zaterdag in Vught opgehaald en thuis gebracht door een bergingsdienst.

 

 

Beoordeling: 10

op 04 oktober 2016.

Aan Peter van Essen (FietsNED Den Bosch): Sorry van zaterdag toen u bij ons mijn fiets kwam maken! Ik had me niet gerealiseerd dat de uitvaart van de buurman geen handige dag was. Stom, ik had er niet goed over na gedacht. Ik ben wel heel blij met het resultaat; namelijk dat mijn fiets weer heerlijk rijdt!

Ik heb alweer veel gefietst; hij is weer als nieuw, echt fijn.

met vriendelijke groet, Femke Wesly

Beoordeling: 9

op 04 oktober 2016.

 

Beste Leen Harinck,

je hebt mij de afgelopen weken geholpen aan een nieuw motortje voor mijn fiets.

Ik wil even laten weten dat hij het super doet. Het afgelopen weekend heb ik 100 km gefietst!

Dank, groet Joke Oldenburger

Beoordeling: 8

op 13 mei 2016.

Afgelopen week is FietsNED gebeld door de contactpersoon bij Johnny Loco met het bericht dat zij en O’neil summercamps de complimenten willen geven aan FietsNED. De communicatie met beide partijen en kwalitatief goede uitvoering van de service worden als excellent ervaren.

FietsNED levert service aan O’neil summercamps die ongeveer 50 Johnny Loco fietsen bezit. 

Beoordeling: 8.5

op 10 november 2015.

Na jaren lid, vandaag voor het eerst pech met mijn fiets gehad tijdens een tocht van Nijmegen naar Maastricht.

Erg snel en vakkundig geholpen, goed advies gekregen van iemand die vriendelijk en geduldig is.

Bedankt, Ik ben erg blij dat ik lid ben en ga zo door!!!

mvg
Charles Heyse

Beoordeling: 9

op 08 september 2015.

Wij willen u laten weten dat wij 19-08-2015 ondanks de drukte met sail heel goed geholpen zijn door de heer Gert-Jan Keizer.

Beoordeling: 10

op 18 augustus 2015.

Een probleem oplossen met voortreffelijke service

Ik wil even melden dat ik twee weken geleden twee elektrische fietsen heb besteld bij Fietsenwinkel.nl.  Na de levering bleken er bij een van de fietsen wat zaken niet in orde waardoor de fiets helaas terug naar Fietsenwinkel.nl  zou moeten. Fietsenwinkel heeft toen een doos afgeleverd waarin de fiets later opgehaald zou worden.  De vervoerder kwam toen ik niet thuis was. Dat was niet zo afgesproken.

Beoordeling: 8

op 29 mei 2015.

Superbedankt voor Eric van Raaij uit Deventer!

Beoordeling: 10

op 10 februari 2015.

Medio januari mijn nieuwe Giant Prime ontvangen. Door weersomstandigheden heb ik deze niet direct kunnen testen.

Beoordeling: 10

op 09 januari 2015.

Voor de kerstvakantie heb ik Fietswinkel.nl gebeld om door te geven dat mijn fiets rammelde en niet goed reed, dat de remmen niet goed werkten en dat er iets mis was met de ketting. Jullie hebben Fietsned gevraagd de reparatie uit te voeren.

Beoordeling: 9

op 15 december 2014.

Het feit dat ik tot januari moest wachten deed me nog eens speuren op het internet. Daar vond ik een ander bedrijfje, wat net als u, accu’s reviseert. Zij hebben de accu doorgemeten en geconstateerd dat hij defect was.

Beoordeling: 9

op 08 december 2014.

Geachte FietsNED,

ik ben zojuist fantastisch en snel geholpen door uw organisatie in de persoon van de Hr. J.Boom.

Binnen 12 minuten was hij terplekke en in no time was mijn fiets hersteld. Chapeau voor hem en voor uw organisatie.

Walther Henkelman

Beoordeling: 10

op 21 oktober 2014.

Hallo Fietsned,

Gistermiddag hadden wij dubbele pech met onze fietsen.

Beoordeling: 10

op 04 september 2014.

Keurig, correct en tijdig geholpen door uw service-

monteur Piet Vilten uit Heemskerk. Klasse !

Beoordeling: 9.8

op 20 mei 2014.

Vandaag voor de eerste keer gebruik gemaakt van Fietsned. Chapeau !

Beoordeling: 8.9

op 05 mei 2014.

Ik wil mijn waardering uitspreken voor de geweldige snelheid en vakkundigheid,  waarmee mijn fiets op mijn vakantieadres gerepareerd is.

Beoordeling: 10

op 22 april 2014.

Ik heb een onderhoud service met dhr. Nico Krul in Den Haag. Wat een geweldig ervaring.

Beoordeling: 10

op 15 april 2014.

 

Bedankt voor de snelle service aan huis.

Beoordeling: 9.5

op 10 april 2014.

 

Onze monteur uit Amersfoort werd afgelopen week zeer blij verrast door een kadootje van een zeer tevreden klant.

Beoordeling: 8.5

op 21 maart 2014.

Bedankt voor de geweldige service bij de reparatie van mijn Baboe bakfiets.

Beoordeling: 8

op 14 maart 2014.

Van: Anja uit Maasdijk - beveelt Hoogenboezem Tweewielers V.O.F. aan

Op zaterdag 8 maart 2014 brak de ketting van mijn Kogafiets. Het was aan het eind van de dag en ik fietste met mijn man op de Rotterdamseweg in Ridderkerk. Via FietsNed arriveerde Nico Hoogenboezem rond 18.00 uur in Ridderkerk, waar hij mijn ketting verving en me meteen vertelde, dat de tandwielen eigenlijk ook moesten worden vervangen.

Beoordeling: 9

op 18 februari 2014.

van: Mevrouw Geurts

Op deze manier willen we de mensen van FietsNed nog hartelijk bedanken voor de bijzondere service afgelopen zaterdag tijdens een grote fietstocht.

Beoordeling: 10

op 15 februari 2014.

Over mijn fiets die ik online kocht, ben ik niet zo tevreden, maar wel over de service die FietsNED daarop verleent.

Beoordeling: 7.5

op 16 januari 2014.

van: Miriam van Dongen

Mijnheer de Fietsned-ondernemer,

Ik wil u nogmaals danken voor de prima reparatie van mijn electrische fiets. Ik heb alweer 45 km gedaan en het gaat prima

Beoordeling: 8.5

op 15 januari 2014.

van: Jan Gerritsen

Ik wil graag een compliment geven over de wijze waarop FietsNED service heeft verleend aan onze fiets en elektrofiets.

Privacy statement | Algemene voorwaarden | Cookie beleid

Fietsned Portal

Zakelijke service

Partnership

Over Fietsned

Nieuws

Contact